Comercializăm piese auto pentru toate autoturismele

Întrebări Frecvente

Păi, cum spuneam, simplu ca bună ziua! Puteți alege oricare dintre variantele disponibile :

  • Telefonic
  • Prin email
  • Prin completarea corectă a formularului Cerere oferta 
  • Sau, de ce nu, direct aici, dacă vă este mai comod.

Indiferent de metoda aleasă, în cel mai scurt timp, veți intra în legătură cu un consultant care vă va prezenta variantele de produse compatibile cu solicitarea Dvs.

Puteti ridica piesele auto comandate de la sediul nostru din Calea Grivitei nr. 204A .

Suntem aici de luni până vineri de la 9,00 la 18,00. Nu puteți ajunge în cursul săptămânii ? Suntem aici și sâmbătă, de la 9,00 la 14,00.

Le puteți primi prin curier, contra cost, în orice localitate unde există reprezentanța Fan Curier.
Le puteti ridica personal de la sediul Fan Curier din localitatea indicată de Dvs. *Costurile de transport va vor fi precizate inainte de lansarea comenzii.

Pentru comenzile de peste 1000 RON, transportul este gratuit. Vezi aici condițiile pentru transport gratuit piese auto. (Comenzile de peste 1000 LEI beneficiază de transport gratuit până la adresa indicată de dvs. cu condiția ca aceasta să fie în aria de acoperire a Fan Courier. În caz contrar, transportul este gratuit până la sediul Fan Curier din localitatea indicată de Dvs.) informatiile se accesează aici Vezi aici condițiile pentru transport gratuit piese auto.

În general, marea majoritate a pieselor aftermarket pot fi disponibile în magazinul nostru din Calea Grivitei nr. 204A în 2-3 ore de la confirmarea comenzii. În cazul pieselor auto de origine, termenul poate fi cuprins între 3 ore și 5-7 zile lucrătoare, în funcție de piesa solicitată sau termenul de livrare al furnizorului.

Termenul este anunțat în momentul confirmării comenzii.

Nicio problemă, se rezolvă, așa cum v-am obișnuit : simplu și rapid ! Cițiți cu atenție instrucțiunile de aici. Aveți nelămuriri ? Suntem la un email distanță, dați-ne de veste!

Atenție: Indiferent de motiv, cu exceptia cazurilor de garantie, piesele de origine nu pot fi returnate.Orice alt produs achiziționat de la magazinul nostru, indiferent de modalitatea de livrare, poate fi returnat în cazul în care nu produsul nu se potrivește sau nu corespunde specificațiilor tehnice (vezi Condiții de acordare a garanției).
Returul se poate face în maxim 30 de zile calendaristice de la data cumpărării la sediul AZ Piese Auto din Calea Griviței nr. 204A, sector 1, București sau, pentru provincie, prin curier.
Nu se acceptă la retur piesele care prezintă urme de montaj, cu ambalajul deteriorat și a căror elemente de identificare nu sunt lizibile.În cazul în care produsul achiziționat nu este identic cu cel pe care doriți să îl schimbați și doriți să îl returnați, nu îl montați pe mașînă, nu îl modificați, nu folosiți doar anumite părți componente din acesta, nu pierdeți / deteriorați ambalajul original.
Returnați produsul în termenul indicat, în ambalajul original, în magazin. În cazul în care ați primit produsul prin curier :
1. Comunicați intenția de a returna produsul și motivul returului prin email.
2. După confirmarea returului prin email, ambalați produsul pentru a proteja ambalajul original.
3. Urmați instrucțiunile privind transportul care vi se vor comunica prin email pentru fiecare caz în parte.
Persoane fizice : contravaloarea pieselor returnate se poate încasa cash la predare sau prin virament bancar, în termen de 3 zile lucrătoare de la acceptarea returului (verificarea respectării condițiilor de returnare).
Persoane juridice : contravaloarea pieselor returnate se poate încasa cash la predare (este necesară întocmirea unei chitanțe de către Dvs.) sau prin virament bancar, în termen de 3 zile lucrătoare de la acceptarea returului (verificarea respectării condițiilor de returnare).
Produsele care ajung la dvs. incomplete / deteriorate în timpul transportului se vor înlocui (termenul de înlocuire depinde de stoc sau termenul de livrare al furnizorului) sau vi se va rambursa contravaloarea acestora.

Desigur, vă suntem alături și în acest caz de nedorit! Știți deja că vom face tot ce ne stă în putință să remediem problema… dar nu depinde de noi.

Așadar, vă rugăm să consultați certificatul de garanție primit la achiziționarea piesei/pieselor sau Condițiile de acordare a garanției.

Aveți întrebări? Așa cum v-am obișnuit, suntem la un click sau un telefon distanță.

Consumatorul trebuie să informeze vânzătorul asupra oricărui defect constatat în perioada de garanție. Garanția este oferita produselor care prezinta defecte de fabricație. În cazul în care o piesa nu poate fi schimbată sau reparată, atunci se va restitui contravaloarea acesteia.

Garanția se acordă exclusiv pentru piesele montate într-un service autorizat de către Registrul Auto Roman (R.A.R).

În termenul de garanție, se asigura garanția produselor defecte din cauze neimputabile consumatorului, prin reparare sau înlocuire.

Termenul maxim de remediere a reclamației de garanție este de 15 zile calendaristice și începe de la data predării produsului către service.

Piesele auto de folosință îndelungată precum: arcurile și amortizoarele, ambreiajele, elementele de caroserie, sistemele de eșapament, farurile și stopurile, pompele, piesele de motor, etc, beneficiază de un termen mediu de garanție de 18 luni începând cu data înscrisă pe factură.

Nu se acorda garanția de 18 luni următoarelor categorii de piese: filtre (de aer, de combustibil, de polen, de ulei, etc.), becuri auto, lichide auto (soluții spălare parbriz, antigel, uleiuri, lichid de frână, aditivi), ștergătoare auto (parbriz, luneta, far, etc), elementele de aprindere (bujii), garnituri metaloplastice și simeringuri, curele de transmisie și distribuție etc.

Cumpărătorul care va reclama o situație de defect în termenul de garanție va prezenta împreună cu piesa/piesele în cauză, următoarele documente:

  1. Factura de achiziție sau bonul fiscal emis de către AZ PIESE AUTO SRL
  2. Certificatul de garanție care a fost eliberat la vânzare.
  3. Dovada efectuării montajului într-un atelier de reparații autorizat de către Registrul Auto Roman (R.A.R.) pentru tipul de manopera executată (factura fiscală și deviz de montaj).

 * În cazul compresoarelor de aer condiționat, obligatoriu, copie factura achiziție filtru uscător și supapa expansiune. Din devizul de montaj trebuie să reiasă că s-au schimbat compresorul, filtrul uscător, supapa de expansiune iar instalația de aer condiționat a fost curățată.

* În cazul bateriilor, garanția se acorda doar în cazul în care se prezinta dovada efectuării verificării instalației electrice a autovehciului într-un service autorizat R.A.R, verificare ce trebuie făcută conform recomandărilor producătorului în termen de maximum 5 zile de la data achiziționării bateriei.

  1. Documentul emis de către atelierul de reparații autorizat prin care se constata defecțiunea și sunt explicate cauzele apariției acesteia, inclusiv raportul generat de tester/diagnoza acolo unde este cazul (ex. debitmetre, supape EGR, senzori, componente electrice, sonde lambda, amortizoare, discuri frană etc).
  2. Copie după autorizația tehnica RAR a atelierului de reparații în care s-a efectuat montajul
  3. Copia după certificatul de înmatriculare a autovehiculului în cauza.

 Garanția acoperă cel mult valoarea produsului vândut cumpărătorului.

AZ PIESE AUTO SRL  nu își asuma răspunderea garanției iar aceasta poate fi anulata în următoarele cazuri:

  1. Piesa nu a fost montata într-un service autorizat R.A.R. pentru tipul de manoperă executată.
  2. Piesa nu a fost montată corespunzător sau a fost montată împreună cu piese conexe uzate, defecte sau modificate.
  3. Piesa a fost folosita în alte scopuri decât cele indicate de producător.
  4. Piesa nu a fost identificată corect datorita prezentării a unor date eronate de către cumpărător sau nu a fost comparată la montaj cu piesa de înlocuit.
  5. Piesa s-a uzat sau deteriorat datorită suprasolicitării, întreținerii incorecte sau insuficiente a autovehiculului, neefectuarii reviziilor periodice conform recomandărilor producătorului autoturismului, service-ul care a efectuat montajul nu a stabilit verificările și reglajele ulterioare conform tehnologiei de montaj sau impuse de producător.
  6. Automobilul a fost folosit în condiții necorespunzătoare (taximetrie, raliuri, competiții sportive etc.).
  7. Automobilul a suferit un accident sau a fost supus unor factori externi, fenomene ale naturii sau de alta natura.
  8. Piesele prezintă urme de lovituri, îndoituri, deformări, rupturi etc.
  1. Piesele prezinta o uzura normala (firească).

CERE OFERTA

Stim ca aveti nevoie de piese auto rapid si ca nu aveti timp de pierdut completand formulare de comanda complicate.

Totusi, pentru a va ajuta, trebuie sa ne cunoastem! Asadar v-am pregatit un formular de comanda cat mai prietenos, dar care sa ne permita sa identificam piesele dupa seria de sasiu.

Aveti nevoie de discuri si placute de frana, filtru de ulei, filtru de combustibil, ulei CASTROL, ELF, OPEL, FORD, baterii VARTA, ROMBAT, MOLL, piese auto SKODA, Volkswagen, AUDI, NISSAN, RENAULT, LOGAN sau orice altceva pentru masina dumneavoastra ? Toate acestea si multe alte piese auto originale sau aftermarket pentru toate marcile de masini  sunt la doar un click distanta!

Completati formularul de comanda si atasati o poza cu talonul masinii ! Livram rapid din stoc si pe comanda, la dvs. acasa, la birou sau direct la service !

Scroll Up

Subscribe to get 15% discount